Fundación Luis Seoane
F 981 21 63 79
info@fundacionluisseoane.gal

CÓMO CHEGAR

Ubicación: Cidade Vella (casco histórico da cidade), a carón do Hospital Abente e Lago (antigo Hospital Militar)
Aparcamentos: Praza de María Pita (300 m.) e Maestranza (100 m.)

HORARIO DE APERTURA AO PÚBLICO

Salas de exposicións:

De martes a domingo de 11:00 a 15:00 e de 17:00h a 21:00h
Luns pechado

Biblioteca: solicitude de cita previa a través do correo fls@fundacionluisseoane.gal

Liñas de autobuses: 3, 3A, 5, 17
Parada de taxis a 50 m (Hospital Abente e Lago)
Estación de ferrocarril a 2 km.
Aeroporto: Alvedro (enlaces nacionais e internacionales) a 5 km.

CONDICIÓNS DE ACCESIBILIDADE

A Fundación Luis Seoane posúe medidas e sistemas de acceso libres de barreiras. Pode accederse a todas as dependencias da Fundación en cadeira de rodas e transportar nenos nos seus coches.

DENTRO DO RECINTO

A FLS dispón dun servizo de visitas guiadas, previa solicitude.
Para facer uso de cámara de vídeo ou fotográfica compre solicitar permiso. Non está permitida a utilización de flashes.
Non está permitido o acceso ao recinto portando alimentos e bebidas.
Non está permitido fumar.

ALUGUER ESPAZOS

A Fundación Luis Seoane ofrece a posibilidade de alugar os seus espazos a institucións e particulares para a realización de eventos. Para solicitar información sobre as condicións deste servizo, os interesados poden remitir un correo-e á dirección info@fundacionluisseoane.gal