Cómo se imprime un libro. Grafistas e impresores en Buenos Aires 1936-1950

216 p., il. col. Texto en castellano y en gallego
Precio:
20€

A época dorada da edición na Arxentina e os seus protagonistas son obxecto de análise neste catálogo, editado co gallo da celebración da exposición homónima na Fundación Luis Seoane, a través dos ensaios de Horacio Fernández sobre os primeiros fotolibros de Grete Stern e Horacio Coppola; de Pablo Rossi, acerca da figura de Attilio Rossi e a súa relación co libro; así como de David Carballal, comiasrio da exposición, que realiza un estudo sobre o traballo gráfico do volume Cómo se imprime un libro, que da título ao proxecto, xunto ao de Luis Seoane, Jakob Hermelin e a Imprenta López de Bos Aires. Silvia Longueira, comisaria da mostra xunto a David Carballal, detalla no limiar desta publicación as orixes do proxecto, que contextualiza a traxectoria editorial de Luis Seoane a través de pezas imprescindibles recuperadas para ocasión. O catálogo, ilustrado con preto de 300 imaxes, reproduce ademais gráficamente o total dos 86 libros incluidos na exposición.